Jsme SiteOne. Profíci zapálení do vývoje, webu, digitálu, designu a nejmodernějších trendů a technologií. Jsme tu nejenom pro stálé klienty, ale i pro odvážné partnery, kteří chtějí své konkurenty předběhnout mílovými kroky.
Žádná garáž, my začínali v kočárkárně jako digitální firma. Slavíme proto narozeniny v den, kdy náš zakladatel a CEO - Honza Bezděk registroval doménu siteone.cz. Bylo to přesně 17. 1. 2001.
Možná se to může zdát divné, ale náš začátek pozitivně ovlivnilo splasknutí dot-com bubliny v USA rok před naším založením. Proč pozitivně? Protože zmizel hype kolem .com firem a zákaznici se začali ptát na skutečné přínosy digitálu.
A SiteOne je prakticky orientovaná firma, proto jsme mohli zazářit.
Akorát se tomu před 20 lety ještě tak neříkalo :). Mezi první velká jména, která jsme přijali na palubu SiteOne, patří 2N Telekomunikace nebo Schneider Electric.
Rok 2005 byl ve znamení nástupu technologie Flash. Měli jsme jeden z nejlepších týmů v ČR, takže není divu, že jsme byli dvorním dodavatelem flashových her například pro Českou Televizi. Flash a koncept Rich Internet Applications v té době začal adoptovat i konzervativní bankovní sektor a my jsme pomáhali s projekty třeba holandské Rabobank nebo české finanční skupině J&T.
Aplikace umožňovala v reálném čase obchodovat na akciových trzích v ČR i USA. Na svou dobu měla mnoho pokročilých funkcí, například streaming aktuálních akciových kurzů, interaktivní grafy a pokročilé zabezpečení. To všechno bylo možné právě díky technologii Flash, kterou v té době používal i YouTube.
Jako jedni z prvních v ČR jsme flash adoptovali a jako první ho i "zabili" ve prospěch JavaScriptových frameworků, které umožňovaly provoz našich řešení na mobilech. Zejména na iPhonu, který v roce 2007 začal své vítězné tažení v USA a během roku 2009 a 2010 doslova dobyl Evropu.
Nový, digitální, rezervační systém společně s novým webem a možností objednat si zájezd skutečně online byla opravdová revoluce. Vždyť třeba i Invia v té době dokončovala internetové objednávky po telefonu. Blue Style jsme nadělili i B2B portál pro kamenné prodejce zájezdů, který přinesl digitalizaci v objednávání dovolených i do toho posledního maloměsta v ČR.
Během "desátých let” jsme do rodiny SiteOne přivítali značky Home Credit a Air Bank, kterým jsme obratem navrhli a vytvořili nové portály. Air Bank dostala první bankovní portál v ČR, který využíval koncept tzv. single page aplikace. To znamenalo bleskurychlé načítání stránek na mobilu i z tehdy běžného 2G připojení, interaktivní kalkulačky a spoustu dalších nástrojů, které klienti oceňují dodnes.
Možná to bylo naším přátelským přístupem a neustálým bojem za úspěch našeho klienta, každopádně jsme mohli během následujících let přivítat v portfoliu našich klientů další známé tváře. Českou zemědělskou univerzitu, Gorenje, AXA, Sanofi, nebo E.ON, Zonky, Dermacol, EUC a mnoho dalších.
Do DNA SiteOne patří i závazek pomáhat zlepšovat svět kolem sebe. Někde se tomu říká CSR, ale my tuhle zkratku nemáme moc rádi, protože je hodně abstraktní může se za ní skrývat úplně cokoliv. V letech 2019-2020 jsme pomohli týmu Unicef k novému webu unicef.cz, díky kterému může lépe prezentovat vše dobré, co se podařilo a efektivně komunikovat s dárci. Několik let po sobě sponzorujeme také Nadační fond nezávislé žurnalistiky nebo Hlídače státu.
V posledních letech jsme se soustředili i na vlastní produkty, které pomáhají řešit ty nejčastější výzvy při digitalizaci byznysu. Ať už je to OmniOne - marketingová automatizace, TempliOne - nástroj pro tvoření responsivních e-mailů, MapsOne - mapy s našeptávačem, který pomohl při organizaci pomoci při pandemii COVID-19, nebo Shieldr - ochrana proti automatizovanému stahování obsahu webu.
V SiteOne věříme, že digitalizace je lékem na pořádnou porci problémů, které současná společnost řeší. Máme odbornost, přehled, kompetenci i chuť :) A jsme připraveni přiložit ruku k dílu. Třeba i na vašem projektu :)
Vnímejte naše hodnoty i jako příslib efektivní spolupráce.
Co to znamená pro vás?
Digitální transformace je náročná, obzvlášť pokud se neorientujete ve složitém světě jedniček a nul. Žádné strachy, od toho jsme tady my. Staneme se vašimi průvodci, rádci, mentory a rovnocennými partnery, kteří se dokáží zorientovat ve vašem byznysu a proměnit vize ve skutečnost. Ať už postupujete po malých krůčcích nebo se chystáte skočit do digitalizace rovnýma nohama, jsme tu pro vás.
A co to znamená pro nás?
Celek je víc než součet jeho částí, v tom dáváme Aristotelovi za pravdu. Proto považujeme vztahy mezi kolegy za podstatného ukazatele firemní kultury. SiteOne funguje jako rodina a klienta do ní rádi přibíráme.
Co to znamená pro vás?
Spolehlivost je pro nás kombinací kvality, časové investice a dodržování termínů. Jen tak se dá vybudovat důvěra, která představuje základ dlouhodobých a pevných vztahů. Chceme, aby byla jistota a stabilita synonymem pro SiteOne.
A co to znamená pro nás?
Jeden na druhého se můžeme spolehnout. Jakmile je kolega indisponovaný, kormidlo přebírá jiný. My v SiteOne totiž táhneme za jeden provaz. Vždy tak, aby byl každý z nás i klient spokojený.
Co to znamená pro vás?
Jen skuteční odborníci si mohou dovolit postavit se odvážným a inovativním řešením. K tomu samozřejmě patří i umění říkat NE. Bez odvahy se ale něco tak pokrokového, jako je digitální transformace, neobejde. Jakmile ji vyváží empatie a spolehlivost, není se čeho obávat.
A co to znamená pro nás?
Nebojíme se vydat neznámými cestami a měnit tak svět k lepšímu. Riskujeme tam, kde se to vyplatí, a k problémům se stavíme čelem. Nehledáme zkratky, říkáme pravdu a trpělivě dotáhneme každý projekt do úspěšného konce. I ten váš.
Proměňujeme klientské byznysové vize do chytrých online řešení prostřednictvím služeb té nejvyšší kvality.
Naše péče vás bude doprovázet na cestě digitální transformací tak, abyste vašich cílů dosáhli s co možná největším možným komfortem. V digitálním prostředí jsme jako ryba ve vodě a budeme vám trpělivým průvodcem i partnerem.
Jsme prémiový dodavatel digitálních řešení. A jsme tu vždy pro vás.
S dobrým nápadem, porozuměním a odborností.
Na každém z týmu nám opravdu záleží. Abysme i ve vysokém počtu fungovali jako dobře promazaný stroj a podávali skvělý výkon, řídíme se podle zásad ESO. Jejich zástupci s námi sedí v kanceláři.
Jsme rádi, když nás novináři mají rádi. Chcete s námi probrat spolupráci, reklamu, PR nebo cokoliv dalšího z oblasti komunikace a marketingu? Není problém. Josef, který u nás má PR na starost, se vám bude věnovat. Stačí napsat nebo zavolat.
josef.horky@siteone.cz
+420 731 739 570