Michal Hátle
Head of Digital E.ON Energie, a.s.
inE.ON Energy
Energetika
2021
Business Consulting, Digital Strategy, Website Design
Web společnosti E.ON, která v Česku dodává energie 1,4 milionu zákazníků představuje hlavní a největší touchpoint vystavený směrem k veřejnosti a klíčový prvek digitální transformace odvětví.
Web společnosti je klíčovým touchpointem, k růstu strategického NPS (Net Promoter Score) přispívá perfektní zákaznická i uživatelská zkušenost. Proto se na webu zaměřujeme na automatizovaný sběr feedbacku s cílem maximálně zvýšit spokojenost uživatelů. Kladli jsme důraz na hodnoty klienta a prozákaznický přístup, který jsme podpořili social proof a use cases.
Za využití speciálních pokročilých průvodců pro klíčové zákaznické cesty jsme navýšili počet případů odbavených plně online a automatizovaně. Optimalizovaný vyhledávač, interaktivní průvodce a E.ON Rádce jsou další z mnoha prvků, které webové řešení zpřístupňují široké veřejnosti pomáhají lidem uzavřít smlouvy online bez čekání na pobočce.
Výsledný web a jeho nový design zaručil společnosti mnohonásobné navýšení leadů, stejně jako významně zvětšil spokojenost koncových zákazníků při online komunikaci.
598
Plně designových stránek.
100%
Zvýšení spokojenosti koncových zákazníků.
100%
Funkční prototyp.
Zapojení SiteOne hodnotím jako naprosto výjimečné a dle mých zkušeností vymykající se standardu na lokálním českém trhu. Obdobný profesionální, výkonnostně orientovaný a expertní přístup jsem zažíval v Japonsku, ale zde v ČR ho pokládám stále za relativně výjimečný.