Bezrealitky
Nemovitosti
2022
UX, UI, Digital Strategy, WF, Copywriting, Refresh brandu
Bezrealitky jednoznačně změnila způsob prodeje, pronájmu a výběru nemovitostí po celé České republice. Prostřednictvím redesignového webového řešení nabízí službu, se kterou dokáže prodat nebo pronajmout nemovitost každý.
Ryze kreativní projekt pro Bezrealitky jsme začali důslednou analytickou fází. Od začátku jsme kladli důraz na bezchybnou uživatelskou zkušenost. U projektu takového typu volíme agilní postup, tak, abychom vyšli vstříc všem klientským požadavkům. Designová část vznikla na základě dodaných marketingových, byznysových a dalších materiálů, ale také za pomoci precizních výzkumů našeho UX, Designového a Analytického oddělení. Zásadní byla i část pečlivého uživatelského testování.
Výsledné webové řešení má esteticky vhodně zvolený a do maximální možné míry minimalistický webdesign podpořený silným UX základem, který využívá nejmodernější postupy a znalosti. Důsledně propracovaná uživatelská zóna včetně zákaznického účtu je také zásadním parametrem, který jsme pro tento projekt museli splnit. Web má měsíčně až 2 miliony návštěv a každý uživatel se musí bez problému zorientovat a najít nebo nabídnout nemovitost za pár kliknutí, efektivně a jednoduše. Pro Bezrealitky jsme také připravovali refresh značky, protože původní podoba už neodpovídala nemodejnějším postupům a požadavkům. Web bezrealitky se tak pyšní naším designem včetně redesignového loga, které je v souladu s identitou a hodnotami společnosti.
Redesign webu
2 000 000
Návštěv na novém webovém řešení za měsíc
3
Měsíce na kompletní redesign webu
32
Testovacích scénářů